Дистанційна освіта




           Доброго дня, любі третьокласники! Продовжуємо навчатись дистанційно. Бажаю успіхів!!!

                                                  29.05.
Літературне читання - опрацьовуємо оповідання "Пустощі" (с.61-64). Прочитати і дати відповіді на запитання:
-Чому автор так назвав  оповідання?
-Від чого застерігає юних читачів?
-Над чим пропонує замислитись?
Українська мова - що ми знаємо про частини мови ( с.166-168). Повторюємо, виконуємо вправи. Тести: с.166, вправа 399; с.167, вправа 401.
Математика - множення і ділення трицифрових чисел (с.171-172). Опрацювати сторінку 171 і пригадати правила. Виконати № 89, 90, с.171 (усно), №95, с.172 (письмово).

                                                   28.05.
Природознавство - підсумковий урок за рік. Перегляньте вивчені теми, згадайте їх. Відгадайте загадки лікаря Айболить.
1. Між двох світил я посередині один.
2. Коло прорубки сидять білі голубки.
3. Крутиться, вертиться, а в ополонку не впаде.
4. Все наше тіло облягає, а рухатись не заважає.
Пропускає краплі жиру й піт. Вона зоветься...
5. Що воно за штука, що день і ніч стука?
Його мають, вір-не-вір, і людина, й пташка, й звір.
6. Йдуть вони з усіх куточків — диво-нитки, проводочки.
Всі вони до мозку йдуть, інформацію несуть.

Основи здоров'я - підсумковий урок за рік (с.138).
Інформатика - доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=rNG8b2B5hv8.

                                                      27.05.
Літературне читання - працюємо з книгою для позакласного читання. Опрацьовуємо оповідання  "Пустощі", яке написав Олег Буцень, відомий нам з вами автор. Прочитати с.61-62, дати відповіді на запитання.
Українська мова - що ми знаємо про текст, речення (с.164); що ми знаємо про будову слова (с.165-166). Виконуємо вправи на повторення: с.164, вправа 394 і с.165, вправа 397 (тести). Подані слова розібрати за будовою: пролісок, працею, зима, маленький, лікар, розмова, пошта, літній.  Згадайте правило розбору слова за будовою:
Математика - письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (с.168-169).
 Виконати: с.169. № 74, 76.
Я у світі -  перевір свої знання (с.138-139). Опрацюйте завдання, дайте відповіді на запитання.


                                        26.05.
Літературне читання - опрацьовуємо казку "Перше диво доброго янгола" до кінця (с.57-60). Поділіться своїми міркуваннями.
- Які саме дива, на вашу думку, повинні робити люди сьогодні?
Математика - додавання і віднімання іменованих чисел ( с.165-167). Виконати №50,51, 52 (усно); № 57, 58 с.167 (письмово).
Природознавство - узагальнення знань з вивченої теми. Переглянь відео:https://www.youtube.com/watch?v=ZQhJmNNgatg.  Повтори і дай відповідь на запитання:
- Як ти можеш застосувати свої знання про людину та її  організм? 
  
                                                 25.05.
Літературне читання - працюємо з книгою для позакласного читання. Опрацьовуємо казку "Перше диво доброго янгола", автор Леся Воронина (с.57-58). Читаємо і даємо відповіді на запитання.
Українська мова - узагальнення знань про дієслово (с.161-162). Закріплюємо набуті знання, виконуємо вправи. Вправа 390, с.162. Домашнє завдання - с.163, вправа 393.
Математика - додавання та віднімання вивчених видів (с.164-165). Виконати №41, 42,с.164 (усно); № 44,49,с. 165 (письмово).

                                                    22.05.
Літературне читання - позакласне читання. Знайти вірші про літо і прочитати їх. Дати відповіді на запитання:
-Чого ви очікуєте від літа, що наступає?
-Яких ви хочете канікул?
-Де мрієте побувати?
Математика - усне додавання і віднімання трицифрових чисел (с.162-163). Виконуємо завдання, згадуємо, закріплюємо. Виконати № 21,23,27(усно) с.162; №29,30,с.163 письмово.
Українська мова - контрольна робота. Мовна тема "Частини мови". Виконуєте в зошитах з української мови.
1.Дієслово означає …
      а)ознаку предмета;
      б) назву предмета;
      в)дію предмета.
2.Вибери серед наведених слів прикметник.
      а)Гомін;
      б) гомінкий;
      в)гомоніти.
3. Як пишеться «не» з дієсловами?
     а) Окремо.
     б) Разом.
     в)Через рисочку.
4.Познач рядок, у якому слова записані правильно.
     а) вмиваєшся, висна, росбитий;
     б) дошчовий, граєся, м’ята;
     в) ховається, весна, гіллястий.
5.Підкресли іменники, прикметники, дієслова.
     Міркування, читати, польовий, транспортний, визначити, відповідь, охайний,   приладдя, запитувати.
6.Спиши. Визнач рід іменників. Виділи закінчення.
      Раптом небо потемніло. Насунула чорна хмара. Полив дощ.
7.До іменників добери споріднені прикметники і дієслова.
         Читач —       Лікар —                    Співак —
8.Добери потрібні дієслова, визнач їх час.
     (Завітала, прийшла, наступила) весна. (Встала, ожила, пробудилась) від зимового сну природа. (Пече. Гріє, світить) лагідне сонечко.
Незабаром (з’являться, виростуть, розпустяться) перші зелені листочки.


                                              21.05.
Природознавство - контрольна робота по темі "Людина та її  організм".
1.Наука, що вивчає будову тіла людини:
    а)гігієна        б)анатомія       в)біологія
2.Які органи є опорою тіла людини?
    а)скелет і судини      б)скелет і м'язи        в)м'язи і судини
3.Яка система органів забезпечує організм киснем?
    а)кровоносна          б)дихальна         в)травна
4.Завдяки чому організм людини не перегрівається?
     а)потовиділенню      б)роботі м'язів       в)кровообігу
5.Випишіть назви органів травлення людини?
    Язик, шлунок, бронхи, печінка, товста кишка, легені, ніс, стравохід, ротова порожнина, 
     череп, пряма кишка.
6.До опорно-рухової системи належать?
7.Як берегти слух? Запиши правила. 
Основи здоров'я - способи самозаспокоєння, вчимося відпочивати (с.134-137).  Опрацювати статтю у підручнику, виконати практичну роботу.
Інформатика - утворення нового слайду, текстового вікна/ поля. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=TJEHt-ohCK0.
                                          
                                           20.05.
Літературне читання - узагальнення вивченого матеріалу (с.173). Опрацювати і дати відповіді на запитання.
Українська мова - написання не з дієсловами (с.159). Закріплюємо вивчений матеріал. Виконати вправу 379, 380, с.159 (усно). Домашнє завдання с.159, вправа 381.
Математика -  повторення і закріплення вивченого матеріалу (с.160-161).
Опрацьовуємо завдання ; с.160, №11, 12, 14, 15, 16(усно), письмово №13, 17,с.160-161.
Я  у світі - винаходи людства, що змінили світ ( с.130-137). Опрацювати статтю у підручникі і дізнатися про різні винаходи.   
                                               19.05.
Літературне читання -  повтори і пригадай (с.173).Опрацювати питання, написати гумористичний твір(оповідання чи вірш), про одну із пригод із свого життя.
Природознавство -здоровий спосіб життя (с.163-166). Опрацювати статтю у підручнику і відповісти на запитання:
-Що означає вести здоровий спосіб життя?
Підготуватися до контрольної роботи, повторити розділ "Людина та її організм".
Математика - контрольна робота ( усні обчислення), виконуєте в зошитах:
 I.Обчисли усно і запиши відповідь:
   1) перший доданок 630, другий 190, чому дорівнює сума?
  2) зменшуване 530, від'ємник 80, знайди різницю?
  3)ділене 560, дільник 8, знайди частку?
II.Обчисли усно і обери правильну відповідь:
  1) 32 збільшити в 4 рази дорівнює
       а)120;    б)128;      в)136.
  2)75 зменшити в 5 разів дорівнює
       а)13;      б)11;      в)15.
  3)сьома частина від 700 дорівнює
       а)100;    б)10;     в)1.
   4)третя частина  дорівнює 14 від числа
        а)52;    б)25;       в)42.
III. Знайди значення виразу:
        54: ( 60-51) +44=
IV. Обчисли зручним способом:
        623- 40 - 23=
        25* 7* 2 =


                                                   18.05.
Літературне читання - продовжуємо опрацьовувати оповідання Астрід Ліндгрен "Малий і Карлсон, що живе на даху" (с.169-172). Прочитати оповідання і дати відповідь на запитання:
-Як ви думаєте Карлсон - це реальний чи фантастичний герой?
Математика - повторення нумерації трицифрових чисел (с.159-160). Виконуємо завдання: с.159, №1,2,3,4 (усно), № 6,7 (письмово).
Українська мова - контрольна робота. Диктант. Слухаєте аудіозапис і виконуєте роботу. Пишете каліграфічно, правильно, дотримуєтеся культури оформлення письмової роботи:
https://www.youtube.com/watch?v=qxV-gzxkjRc.

                                             15.05.
Літературне читання - контрольна робота. Навички читання вголос.   
Українська мова - написання не з дієсловами (с.156-157). Щоб вивчити цю тему потрібно опрацювати правило у підручнику с.156, переглянути відео і виконати вправи:https://www.youtube.com/watch?v=-E3jo7iwGe8.
Домашнє завдання - с.157, вправа 374, вивчити правило.
Математика - знаходжнення числа за його частиною (с.157-158). Виконуємо завдання , закріплюємо вивчений матеріал, готуємось до контрольної роботи. Виконати - с.157,№1031, с.158,№1033, 1038.

                                           14.05.
Природознавство - органи чуття, гігієна органів чуття (с.159-162).
-Поміркуй, яким було б наше життя, якби ми не могли відчувати смаку їжі, чути чарівних звуків музики, вдихати аромати квітів, бачити маму, тата.
-Яка ж роль відводиться нашим очам, вухам, носику, язику?
Дізнатися вам допоможе стаття у підручнику і відео, переглянь його:https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
Домашнє завдання - опрацювати статтю у підручнику с.159-162, переказувати.
Основи здоров'я -опрацюй статтю у підручнику с.130-133.
Інформатика -переміщення текстових вікон та зображень на слайдах.Переглянь відео:https://www.youtube.com/watch?v=cIYhxplsBSs 
                                               13.04.
Літературне читання - витівки персонажів у творах шведської письменниці А.Ліндгрен "Малий і Карлсон, що живе на даху" (с.168-170). Опрацювати статтю у підручнику, читати оповідання.
  Домашнє завдання - с.168-170 читати.
Українська мова - дієслова, що означають завершену і незавершену дію (с.154-156). Закріплюємо вивчений матеріал. Утвори дієслова завершеної дії від слів:
-співати, сидіти, хворіти, одужати, стояти,мовчати.
Запиши ці дієслова парами. Виконати вправу 368, с.154. 
Математика -знаходження числа за його частиною (с.155-156).Закріплюємо вивчений матеріал, виконуємо №1023-1026, с.156.
Я у світі - опрацювати у підручнику с.126-129.
                                          12.05.
Літературне читання - світ дитини в творах М.Носова. "Витівники" (с.166-168).
Продовжуємо вивчати гумористичні твори. Опрацювати оповідання "Витівники":
-Як ви вважаєте, про що буде оповідання?
-Яким воно буде - сумним чи веселим?
Домашнє завдання - с.166-168, намалювати улюблений епізод.
Математика - знаходження числа за його частиною (с.153-155). Опрацювати матеріал вам допоможе відео, перегляньте його. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику, виконайте №1016, 1019. Домашнє завдання - с.155, №1020,1021.https://www.youtube.com/watch?v=Px4rJmmAsP0.
Природознавство- шкіра, значення шкіри для організму людини(с.157-159).
-Пригадайте, що вам відомо про шкіру.
-Який вигляд мають покриви тіла в різних тварин?
-Поміркуй! Для чого потрібна шкіра?
Дати відповіді  на запитання вам допоможе стаття у підручнику, практична робота(с.158) і відео:https://www.youtube.com/watch?v=bU69c_WoYv8. Домашнє завдання - с.157-159, скласти корисні поради: як потрібно доглядати за своєю шкірою.


                                            08.05.
Літературне читання - позакласне читання "Гумористичні твори сучасників". Знайти в інтернеті, книжці для позакласного читання  гумористичні твори і прочитати.
Українська мова - дієслова, що означають завершену і незавершену дію (с.152-154). Для опрацювання даної теми перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw.
На закріплення виконайте вправу 366, с.154.
Математика -знаходження частини від числа (с.152-153). Виконуємо завдання і закріплюємо вивчений матеріал: №1004, 1005, 1008 і 1011.
      
                                            07.05.
Природознавство -кровносна система (с.155-157). Спочатку проведемо тестування:
1.Дихання – це процес…
А) поглинання  кисню і  виділення вуглекислого газу живими організмами.
Б) поглинання вуглекислого газу і виділення кисню живими організмами.
2. Органи дихання  – це…
А) ніс, гортань, трахея, бронхи, легені, легеневі пухирці, кровоносні судини.
Б) ніс, рот, трахея, бронхи, легені, кровоносні судини, капіляри.
3. Диханням керує… 
А) головний мозок.
Б) спинний мозок.
4. Правильно дихати через ніс тому, що…
А) у носі повітря очищається від пилу і зігрівається.
Б) не потрапляють віруси та мікроби.
5. Підкресли правильні твердження:
А) Для дихання необхідне будь-яке повітря.
Б) Пил і тютюновий дим шкодять легеням.
В)  Займайся спортом, тренуй м’язи, щоб отримувати більше кисню.
Опрацьовуємо новий матеріал у підручнику, переглядаємо відео:https://www.youtube.com/watch?v=wU6KtOtwfwg. Домашнє завдання - с.155-157.
Основи здоров'я- розвиток пам'яті та уваги (с.124-129). Опрацюй тему у підручнику, виконай практичні завдання.
Інформатика -середовище створення презентацій. Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=n62lG7l6IE0.



                                                    06.05.
Літературне читання - вірш "Отакий у мене ніс" (с.164-166). Продовжуємо працювати над віршем. Читаючи, ви помітили виділені вислови, це афоризми. 
Афоризм (вислів) - короткий влучний вислів, що зробився усталеним... Народні афоризми - це наші приказки. Прочитайте тлумачення кожного з афоризмів, які подають після тексту вірша. Опрацювати вірш, дати відповіді на запитання. 
Пограємо. Гра "Хто  це сказав?"
-І чого ти крутиш носом?
-Носа вгору не дери.
-Носом він оре.
-За носа водить.
-Випустив з-під носа.
-Носом став клювати.
-Зарубай собі на носі.
Домашнє завдання - читати виразно вірш с.163-166.
Українська мова -контрольна робота. Диктант. Вам треба прослухати аудіозапис і виконати роботу. Пишемо каліграфічно, правильно,дотримуємося культури оформлення письмової роботи:https://www.youtube.com/watch?v=Sf93BDDHYrE.
Математика -знаходження частини від числа, одиниці вимірювання довжини, маси, часу(с.150-151). Самостійна робота -с.150, №996,999. Домашнє завдання - с.151,№1002.
Я у світі - Земля-спільний дім для людей ( с.120-125). 
                                               05.05.
Літературне читання -   гумор у дитячій літературі, поняття "гумористичний твір". Г.Бойко (с.162-164).Читаючи твори деяких письменників, ми посміхаємось. Це твори, у яких про серйозне говориться з усмішкою, а вади й кумедні риси в поведінці героїв доброзичливо висміюються. Їх називають - гумористичними. З одним із таких авторів ми познайомимося на сьогоднішньому уроці.
Опрацюйте статтю у підручнику с.163. Працюємо над віршем "Отакий у мене ніс".
-Який настрій викликав у вас цей вірш?
Домашнє завдання - с.162-164, виразно читати.
Математика - порівняння частин, побудова кола( круга). Працюємо на сторінці 148-150.
Спочатку перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=XkPOJ3OEYbM. Опрацюйте матеріал у підручнику, виконайте №991, с.150. Домашнє завдання - с.150, №992.
Природознавство -дихальна система (с.153-155). Без їжі людина може протриматися довше. А от повітря є основним джерелом нашого життя.
-Яким чином повітря потрапляє у наш організм?
Допоможе вам у цьому відео, перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=Gxlii9y15lQ.
Опрацюйте статтю у підручнику. Домашн. завдання - с.153-155,читати.


 
                                           04.05.
Літературне читання - контрольна робота: робота з літературним твором (письмово).
Прочитати запропонований текст і виконати завдання (виконуєте в зошитах з української мови).                  Робота з літературним твором.
1.Прочитай уважно текст.
                          НЕГАРНА ЗВИЧКА
Легенько скрипнула дерев'яна хвіртка, і з вулиці зайшов на подвір'я сусідський дідусь Микола.
— Дай, Боже, здоров'я! — привітався він.
— Дай, Боже, всім! — відповів од хлівця Мишків дідусь Іван і ступив сусідові назустріч. Мишко, що сидів під крислатим горіхом, полишив їсти з мисочки вишні й відсунувся на край лави, звільняючи для дідусів місце.
Він дуже полюбляв слухати розмову дорослих і мав негарну звичку безцеремонно встрявати в неї.
Тим часом дідусі посідали на лаві й завели мову спочатку про те, яким жарким видалось цьогорічне літо, потім про пасіку. А далі дідусь Іван почав розповідати про поливальну систему, яку він надумав злагодити, щоб поливати город.
— А я вчора у тітки Гані був. Вона мене ситром напувала, — втрутився у розмову Мишко.
— Але дідусь продовжував свою розповідь, навіть не глянувши на онука. Мишко перечекав якусь мить і знов сказав:
— Наш Мурчик десь носа подряпав, і мама каже, що він горе-мисливець.
Проте Мурчиків ніс теж не зацікавив дідусів: вони й далі розмовляли про своє. Мишко образився. "Чого це вони не звертають на мене уваги?" — сердито подумав він, смикаючи то одного дідуся за рукав, то другого. Однак тим наче вуха позакладало.
"Але ж вони один одного чують! — подумки обурився хлопчик. — Про город чують, про бджіл чують. А про Мурчиків ніс — ні". І Мишко, набравши повні груди повітря, вигукнув:
— Учора Максимко, що їхня хата біля криниці, ліз через паркан і штани подер.
Однак і ця новина не справила на дідусів ніякого враження.
— Ви чуєте?! — не своїм голосом заволав Мишко. — Максимко штани-и-и подер!
— І тут дідусь Микола, роззирнувшись довкруги, питає в дідуся Івана:
— А де це твій Михайло? Щось я давненько не чув його й не бачив. Він у вас не з тих, що язик, мов лопата, і строчить, як з автомата. Либонь, зараз десь при цікавому ділі?
— Од цих слів очі в Мишка округлились, як блюдця, і рот став круглим, наче бублик. Він мовчки зсунувся з лави і, присоромлений, потюпав до хати.
(316 слів)
                                                                             Оксана Кротюк
2.Виконай завдання.
1.У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
    А) «Школа ввічливості»
    Б) «Поетична світлиця»
    В) «З любовю до рідної землі»
2.Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
     А) від імені Мишка.
     Б) від імені автора.
     В) від імені дідуся.
3.Що означає вислів «безцеремонно втрутився в розмову»?
     А) голосно кричати
     Б) перебивати людей, що спілкуються.
     В)махати руками.
4.Яке прислівя найточніше виражає головну думку твору?
     А) наговориш стільки, що й у шапку не збереш.
     Б) менше говори – більше діла роби.
     В) знай, коли сказати, а коли мовчати.
5. Яку негарну звичку мав Мишко? Знайди відповідь у тексті й запиши її.
6.Віднови послідовність подій у тексті. Правильно запиши речення, так як у тексті?
     -Учора Максимко штани подер.
     -Мишко сидів під крислатим горіхом.
     -Присоромлений хлопчик потюпав до хати.
     -Дідусі завели мову про різні справи.
7. Хто сказав ці слова: «Язик, мов лопата, і строчить, як з автомата?»
8. Які поради ти можеш дати Мишкові? Запиши.
Українська мова -змінювання дієслів за часами (с.151-152). Продовжуємо працювати і виконувати вправи на закріплення.  Виконати вправу 361, с.151. Домашнє завдання - вправа 362, с.152.
Математика - поняття "чисельник", "знаменник", риска дробу як знак ділення ( с.147-148). Перегляньте відео :https://www.youtube.com/watch?v=RCtkCOeuwsI. Виконайте завдання у підручнику - № 973-975, с.147 (усно). Домашнє завдання - с.148, №978,980.


                                             30.04.
Природознавство - харчування, правила здорового харчування (с.151-153). 
-Людині потрібно їсти,
 Щоб встати і щоб сісти,
 Щоб рости і розвиватися,
 Потрібно правильно харчуватися.
Ми з вами говорили не один раз, щоб бути здоровим, важливо правильно харчуватися, дотримуватися гігієни харчування. Опрацюйте тему у підручнику і складіть раціон здорового харчування (надіслати).
Основи здоров'я - самооцінка характеру, визначення рис власного характеру (с.121-123). Виконайте практичну роботу на с.123, дізнайтеся про свій характер.


                                             29.04.
Літературне читання - підсумок по темі "Світ прози" (с.161). Опрацювати завдання, дати відповіді на запитання, розказати про улюбленого героя з прочитаних творів.
Українська мова-контрольна робота. Списування. При списуванні враховується грамотність, каліграфія, культура оформлення письмової роботи. Уважно прочитайте текст і запишіть правильно(дотримуйтесь абзаців):         Списування
                                                               В(е/и)рба
          Як тільки сонце (на)весну пов(е/и)рне і трохи пот(е/и)пліє, одразу ж (на)в(е/и)рболозах біля річок, ставків і на узліссях з(ь/')являються пухнасті котики. Це в(е/и)рба цвіте, нагадуючи, що в(е/и)сна вже не за горами, що невдовзі оновлююча пора повсюдного зел(е/и)н – квіту.
           Цвіт в(е/и)рби – прекрасне, зворушливе диво природи. Пухнасті в(е/и)рбові котики – вражаючий символ краси. В(е/и)рболози молодою зел(е/и)нню першими м(е/и)лують наше око, коли інші д(е/и)рева, чорні й голі, іще від з(е/и)мової сплячки не пробудилися. (70 слів)
Математика - утворення і запис частин, визначення кількості частин у цілому(с.145-146).
Пригадаємо: щоб знайти частину цілого, потрібно ціле поділити на знаменник дробу. Щоб опрацювати дану тему, перегляньте відеоурок :https://www.youtube.com/watch?v=PJiYXlgUVeU .Домашнє завдання - с.146, № 971,972. 
Я у світі - с.114-119, читати.                                                                           
   
                                            28.04.
Літературне читання- продовжуємо працювати над повістю Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять". За текстом повісті знято фільм із такою ж назвою. Виконайте тести:
1.Визначте жанр прочитаного твору.
   а)казка         б) повість        в)легенда
2.Які птахи поверталися з теплих країв?
   а)ластівки    б)лебеді          в)лелеки
3.Що принесли птахи на своїх крилах?
    а)щастя        б)казку       в)життя
4.Хто відімкне землю своїми ключами?
    а)весна          б)місяць       в)сонце
5.Як звали діда?
    а)Давид       б)Денис      в)Дем'ян
6.Куди лебеді полетіли? 
    а)на тихі води, на ясні зорі
    б)у далекі теплі краї
    в)за океан, до золотого сонця.
Домашнє завдання - скласти і записати невелику розповідь "Яким я уявляю Михайлика".
Математика - поняття "частини", утворення частин, поняття про дріб (с.142-145). Це новий для нас матеріал, тому потрібно переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0. Перегнянувши, опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику (с.142-144), виконайте усно №952-960. Домашнє завдання - с.145, №961,962, знати всі визначення.
Природознавство -травна система (с.149-150).Щоб жити, працювати треба їсти і пити. За те, що відбувається з їжею в організмі людини, відповідають органи травлення. Перегляньте відео, там цікаве пояснення матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=io8zTHnj0Rc.
Домашнє завдання - опрацювати с.149-150, переказувати. 
                                                27.04.
Літературне читання - опрацьовуємо повість Михайла Стельмаха "Гуси-лебеді летять" (с.159-161). Перед тим, як читати другу частину повісті, дайте відповідь на запитання:
 - Які дива можна побачити влітку на світанні?
Домашнє завдання - с.159-161, читати, дібрати заголовок до другої частини повісті.
Українська мова -змінювання дієслів за часами (с.148-150). Опрацювати новий матеріал допоможе відео, перегляньте:https://www.youtube.com/watch?v=b5qbr5tMIm0.
Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику (с.149). Виконайте вправу 353 (усно).
Домашнє завдання - с.149, вправа 354, вивчити правило.
Математика - сьогодні контрольна робота. Завдання виконуєте у зошитах, пишете каліграфічно, охайно і правильно. 
1.Задача
   У Наталки 70 казок. У трьох великих книжках по 16 казок, а у малих книжках, по 2 казки у кожній. Скільки всього малих книжок із казками у Наталки? ( задачу пишете по діях і з поясненням).
2. Обчисли:
     28:2=     96:6=      70:14=    134*4=         219*3=     165*5=
3. Встанови порядок дій і знайди значення виразу:
      890 - 25*4 + (600:300) *8=    ( записуєте кожну дію окремо).
4. Накреслити відрізки завдовжки 52мм та 1дм2см.   ( креслення виконуємо олівцем, за допомогою лінійки).

                                                24.04.   
Літературне читання -Повість. Михайло Стельмах "Гуси-лебеді летять" (с.158-159).
Повість - прозовий твір, у якому описано декілька подій із життя багатьох персонажів. Повість значно більша за обсягом, ніж оповідання.
    Для порівняння:
Оповідання - невеликий за обсягом художній твір, в якому описується здебільшого одна подія, діє один або декілька персонажів.
Опрацюйте статтю про автора у підручнику (с.158). Детальніше будете вивчати творчість Михайла Стельмаха у старших класах.

 Повість "Гуси-лебеді летять" переносить нас у дитинство письменника, яке пройшло в подільському селі Дяківці. Цей твір Михайло Стельмах присвятив своїм батькам.
Домашнє завдання - читати першу частину повісті (с.158-159), дібрати до неї заголовок.
Українська мова - Дієслова- синоніми (с.147-148). Виконати вправу 350, с.147 (дібрати синонім до підкресленого дієслова, дібрати антоніми до виділених слів і записати парами).
Домашнє завдання -  вправа 351, с.147.
Математика -  виконуємо завдання на повторення і закріплення (с.139-140). Усно опрацювати: №934,938; письмово -№935,940. Домашня робота - с.140,№941.                               
                                                  23.04. 
Природознавство - формування постави (с.147-149). Поміркуй:
-Що таке постава?
-Чи вмієш ти ходити?
-Про кого так кажуть? "Струнка, як тополя"
-До яких наслідків може призвести порушення постави?
Щоб відповісти на ці запитання опрацюй статтю в підручнику і переглянь відео:https://www.youtube.com/watch?v=A9zLnq_Vfb0.
Домашнє завдання - с.147-149, скласти правила формування  правильної постави(надіслати).
Основи здоров'я - характер людини (с.118-120). Поміркуй:
-Що мають на увазі, коли кажуть про когось:"Людина з великої літери"?
                                         22.04.
Літературне читання - висловлюємо свої міркування.Олег Буцень "Айстри" (156-157). Опрацюйте статтю в підручнику с.156

  Читання оповідання "Айстри"( с.157). Читаючи, уявляйте, що відбувається. 
Айстра - трав'яниста рослина родини айстрових, цвіте з середини літа і до пізньої осені. Домашнє завдання - читати оповідання в особах, дати відповідь на запитання автора:
 -Так чи не так?
Українська мова -дієслова - антоніми ( с.144-146). Перегляньте відео, там пояснення матеріалу;https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo.
Виконайте вправу 344,с.144. Домашнє завдання- с.146, впр.347
Математика - залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів діі(с.138-139).Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику с.138. Усно виконайте -№926. Домашнє завдання - с.138 №927,928.
Я у світі - Україна - європейська держава ( с.110-113). Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=iv_CDUcgO7o.      
                                         
                                            21.04.
Літературне читання -продовжуємо працювати над оповіданням "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик" (с.153-156). Виконайте завдання:
 Домашнє завдання: Який малюнок ти запропонуєш до кінцівки оповідання.
Природознавство -помуркуйте:
 -Для чого потрібно вивчати будову тіла людини?
 -Яка система керує діяльністю організму?
Сьогодні  ознайомимося з новою темою "Опора тіла і рух" (с.144-146). Перегляньте відео, там пояснення нового матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=cnJAWYGPZZE.
Домашнє завдання - опрацювати матеріал в підручнику, знати з яких частин складається скелет людини; яке значення мають м'язи.
Математика -вивчені випадки ділення на двоцифрове число (с.137-138). Самостійно виконати № 914(кругові приклади), 915,916. Виконати практичну роботу №920. Домашнє завдання - с.138 № 921, 922.
                                                   17.04.
Літературне читання- світ такий цікавий (с.153-156).Сьогодні ми познайомимося з допитливим хлопчиком. Допоможе нам у цьому відомий український письменник і перекладач Дмитро Васильович Чередниченко. Опрацюйте статтю в підручнику (с.153).

                                            
                                            
  Опрацювання  оповідання "Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик" (с.153-156).
  -Хто є головними героями оповідання?
  -Який настрій викликало у вас це оповідання?
Прочитати оповідання і дати відповіді на запитання.
Українська мова - урок розвитку мовлення. Складання переказу за прочитаним твором без зачину і кінцівки(с.144).
-Згадайте, з яких частин складається текст?
-Визначте, яких частин тексту бракує?
-Розгляньте малюнки. Вони вам допоможуть скласти зачин і кінцівку тексту.
Завдання: придумати заголовок тексту, скласти і записати зачин і кінцівку( для оцінки).
Математика -закріпленні ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення (с.136-137). Самостійна робота: с.136, №905,907 ( для оцінки). Домашня робота: с.137,№912,913.
Завдання виконати до 21.04.                                           
                                                   16.04.
Природознавтво -Організм людини (с.142-144). Ми починаємо вивчати новий розділ"Людина та її організм". Сьогодні ви дізнаєтесь як працює організм людини, які існують системи органів та яке значення вони мають. Спочатку перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=ZQhJmNNgatg. Домашнє завдання: опрацювати матеріал в підручнику, знати визначення (системи органів, нервова система).
Основи здоров'я -сам собі рятувальник (с.112-116). Переглянь презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sam-sobi-ryatuvalnik-148783.html
                                         15.04.

Літературне читання- цікавий та незабутній  світ дитинства у творах Василя Чухліба (с.151-153). Опрацюйте статтю в підручнику (с.151-152), перегляньте презентацію: http://www.myshared.ru/slide/1068669/. Прочитайте оповідання "Равлик", дайте відповіді на запитання: -Чи сподобалось вам оповідання?   -Який настрій воно у вас викликало?  -Хто є головними персонажами оповідання? Домашнє завдання - читати оповідання в особах (родинне читання).

Українська мова -зв'язок дієслова з іменником у реченні(с.142-143).Щоб виконувати вправи, перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=trkFIhjD0es. Домашнє завдання - с.142, вправа 340.                                                                                                                                                Математика -ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення(с.135-136). Пояснення: знайти частку 45:15, нам потрібно дільник розкласти на такі два множники, на які буде ділитися ділене : 45:15=45:(5*3)=(45:5):3=9:3=3.Розглянь пояснення у підручнику (с.135). Виконай:
Домашнє завдання -с.136, №902,903.
Я у світі - Європейський Союз - співтовариство народів Європи (с.106-109). Можете переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=OsIv5qeSlYY&t=11s

                                             14.04.

 Літературне читання - урок  позакласного читання. "Людина починається з добра"( за творами В.О.Сухомлинського).  -З якою людиною поруч легше жити: доброю, байдужою, злою?  -Як ви думаєте, чи завжди легко робити добро?  -А що таке "добро"?    За словником: добро -гарні і корисні справи, які можна зробити на благо людей.  Опрацювання оповідання В.О.Сухомлинського "Красиві слова і красиве діло".                         «Красиві слова і красиве діло»

Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони схова­лися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села.
Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
·         Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
·         Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мо­кру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла
-Про яке красиве діло йдеться в тексті?
-Що ж важливіше красиві слова чи красиве діло?
-Яка головна думка цього твору?
Природознавство - ми вивчили тему "Рослини, тварини і їх середовища життя". Сьогодні у нас екскурсія"Ознайомлення з різноманітністю рослинного і тваринного світу рідного краю". Всі разом ми не маємо можливості її здійснити, тому кожен із вас завітає до свого садочка і поспостерігає за рослинами і тваринами, які там знаходяться.Поміркуй:
-Чи вмієш ти розрізняти в природі рослини?
-Чи вмієш ти  розрізняти в природі тварин?  Свої спостереження від екскурсії  відтвори на малюнку і перешли мені, буду вдячна.
Математика -правило ділення числа на добуток двох чисел (с.134-135). Спочатку  перегляньте відеоурок, де дається пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=XFj_F-EWMxI, опрацюйте правило. На закріплення виконайте №887 , с.134.  Домашнє завдання -с.135, №892,893.

                                                      13.04.

Літературне читання -сьогодні ми розширимо свої знання про життя лелек. Допоможе нам у цьому українська письменниця Галина Демченко. Опрацювання тексту "Лелеки"(с.149-151).
-Чи сподобалося вам оповідання?
-Які картини ви уявили , читаючи оповідання?
-Порівняйте оповідання Юрія Збанацького та Галини Демченко про лелек.
-Якою темою їх об'єднано?
-Що спільного й відмінного у поведінці птахів у цих творах?
Домашнє завдання - стисло переказувати оповідання від імені Лелечича.
Українська мова -дієслово як частина мови (с.140-142).
-Пригадаємо, що нам відомо про дієслово. Допоможуть підказки :


опрацювання теоретичного матеріалу у підручнику (с.141). Усно виконайте вправу -336.
-Що таке початкова форма дієслова?
-У початковій формі дієслова відповідають на питання: що робити? що зробити?
Виконайте вправу 338,с.142 ( поставте підкреслені дієслова в початкову форму). Опрацюйте завдання в таблиці:
 Домашнє завдання -с.142, вправа 339, вивчити правило.
Математика - ділення на двоцифрове число шляхом добору (с.133-134). Продовжуємо працювати і закріплювати матеріал: виконати №877,с.133.Робота над задачею-879,133.
  6 кор. по 8 грн
  4 кор. по а грн
Згадаємо правило знаходження вартості покупки за відомими ціною та кількістю і запишемо, склавши вираз: 8*6+а*4
Відповідь: 8*6+а*4 грн - вартість покупки.
Самостійно виконати -№880. Домашнє завдання: с.134, №883,884.
                                                 10.04.
Літературне читання - продовжуємо працювати над оповіданням Юрія Збанацького "Лелеки" (с.147-149). Поміркуйте:
 -Що хотів сказати автор своїм твором?
 -Яка головна думка твору?
Перегляньте відео, буде цікаво:https://www.youtube.com/watch?v=0L1KzrL47D0
 Виконайте тести:
1.Автор оповідання:
   а) Ю.Збанацький      б) Є.Гуцало         в)М.Трублаїні
2.Де жили лелеки :
   а)на хаті        б)на старезному в'язі        в)на стовпі
3.Чому найменше лелеченя сумувало:
   а)хотіло їсти       б)не могло злетіти        в)було втомлене
4.На який день стара лелечиха повернулася до гнізда
    а)на другий     б)на четвертий        в)на третій
5.Чому лелеченя не змогло злетіти в небо:
   а)було ледачим     б)не хотіло летіти в теплі краї    в)було калічкою
6.Де воно жило після того, як його врятували:
   а) у хлопчика вдома     б)у гнізді   в)у живому куточку у школі.
Домашнє завдання - виразно читати оповідання. Скласти розповідь ,про те, що могло б статися з лелекою, якщо до нього поставилися б байдуже.
Українська мова -закріплення знань про прикметник як частину мови (с.139-140).
 Виконайте спочатку тести: 1.Прикметник - це частина мови, яка називає..
      а)ознаку предмета      б)предмет
       в)дію предмета           г)число
 2.Оберіть рядок, в якому ВСІ слова - прикметники.

        а)Зелень, синій, сіріє.       б)діти, дерева
         в)веселий, розумна, чисті     
         г)малий, коник, білий
  3.В якому словосполученні допущена помилка?
      а)яскраве сонце        б)білий квіти
       в)теплий вітер          г)високі гори
4.В якому словосполученні прикметник вжито в прямому значенні
      а)золоте серце           б)золотий ланцюжок
      в)золоті руки              г)золоті часи
 5.В якому словосполученні прикметник вжито в переносному значенні?
      а)легка пір'їнка           б)легкий портфель
      в)легка сумка              г)легке завдання

6.Вибери ВСІ прикметники жіночого роду:
       а)літній          б)морозна
       в)розумна       г)холодне
7.Обери варіант, в якому записано всі подані прикметники у множині:
       а)чорна, осінній, блакитне, пухнаста.
       б)чорні, осінні, блакитне, пухнастий
        в)чорна, осінні, блакитні, пухнасті

         г)чорні, осінні, блакитні, пухнасті

 8.Добери антонім до прикметника замурзаний.
        а)брудний           б)засмальцьований
        в)чистий              г)заяложений
9.Добери синонім до прикметника хоробрий.
         а)боязкий                   б)несміливий
         в)переляканий            г)відважний
10.Добери 2 прикметники до поданого тексту.
    Навесні так щедро світить ______ сонечко! А ___________ вітерець доносить нам його  тепло.
         а)яскраве          б)співуче       в)легенький           г)дужий
Надішліть для перевірки. Виконати вправу 332,с.139(запишіть вірш під самодиктування, підкресліть прикметники, визначте число). Домашнє завдання - вправа 333,с.139.
Математика - ділення на двоцифрове число шляхом добору (с.132-133).
  Розгляньте як треба виконувати ділення:
     51:17=?
     17*2=34 - число 2 не підходить;
     17*3=51 - число 3 підходить
     51:17=3
Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику (с.132). Для закріплення виконайте - №868,869. Розв'яжіть задачу №872 (короткий запис)
        3 в.на 6 дн. - 36кг
        ? в. на 1 день - 20кг
Домашня робота -с.133,№874,875.Завдання  виконати до 13.04. 
                                                 
                                                   09.04.
Природознавство -Чарівні  легенди про рослини і тварин.(с.169-171) 
 -Чи любите ви слухати легенди і казки?
Як не дивно, в них часто міститься багато правдивої інформації про життя живої природи. Часом із легенд, які склав народ, можна дізнатися про походження назв рослин, поведінку тварин. Ось декілька з них:  Мак
МакКоли Господь створив землю, тварин і рослини – всі були щасливі, окрім Ночі. Як не старалася вона розсіяти свій глибокий морок, та приходив ранок. Тоді Господь створив Сон, сновидіння і марення, і разом з Ніччю вони стали бажаними гостями. З часом в людях прокинулися пристрасті, одна людина навіть задумала убити свого брата. Сон хотів зупинити її, але гріхи цієї людини заважали йому підійти. Тоді Сон в гніві ввіткнув свій чарівний жезл в землю, а Ніч вдихнула в нього життя. Жезл пустив коріння, зазеленів і перетворився на мак. Мак служив символом родючості через свою велику плодючість (у маковій коробочці міститься близько 30 тисяч  насінинок). Тому він є постійним атрибутом Гери – богині родючості і шлюбу. Маком обсипають місця, які хочуть позбавитися від хитрощів і оман відьом. Мак має бути дикий і освячений 14 серпня в день Маковія.
                                                     Маргаритка
МаргариткаСвою назву “маргаритка” отримала від грецького слова margarites – “перлина”. Ця квітка має дуже красиву легенду про своє походження. Пресвята Діва, будучи ще дитям, дивилася вночі на небо, і їй захотілося, щоб дивні зірки стали земними квітами. Тоді зірки відбилися в блискучих краплях роси, і вранці земля була усіяна білими квітами. І оскільки бутони маргариток схожі на зірочки, то люди до цього дня вважають, що ці квіти бережуть таємницю людського щастя, і запитують про нього, перераховуючи їх пелюстки.
Опрацювати  матеріал  і використовуючи різноманітні джерела інформації , знайти легенду про рослину або тварину і розповісти . Вам допоможуть посилання:http://stelmashuksvetlana.blogspot.com/p/blog-page_3202.html.              http://kazkar.info/ua/pro_roslini/
Основи здоров'я -Відпочинок на природі. Одяг і речі для прогулянки на природі (с.108-111). Перегляньте відео:https://vseosvita.ua/library/prezentacia-vidpocinok-na-prirodi-dla-3-klasu-98927.html


                                                  08.04.
Літературне читання - Творчість Юрія Збанацького. Коли твір відкриває свої таємниці. Знайомимося з оповіданням "Лелеки" (с.146-147, до слів- не могло зважитися злетіти вгору).
Спочатку переглянемо відео:https://www.youtube.com/watch?v=4MHhUipg0Wc.
Згадайте,що ви знаєте про лелек:
 Читаємо оповідання. Під час читання розмірковуєте, уявляєте, придивляєтесь і прислухаєтесь, відповідаєте на запитання:- В яку пору року відбувається подія? -Що побачив хлопчик одного ранку? - Чому лелеченя не полетіло?                                                                                                                  Українська мова - змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками (с.137-138).   -Пригадайте, чи змінюються за числами іменники? Наведіть приклади.                                         
 -Як ви думаєте, а чи змінюються прикметники за числами? Доведіть.                                         
-В якому числі вжито іменники?                                                                                                              Ромашка (яка?) біла; дуб (який?) високий; олівець(який?)червоний.                                               
 -Поставте їх у множині. Спробуйте змінити і прикметник.                                                          Висновок: Прикметники змінюються за числами. Ознайомлення з теорентичним матеріалом(с.138). Тренувальні вправи - 329,330. Домашнє завдання: вправа 331, вивчити правило.                                              Математика - с.131, ділення круглого числа на кругле способом добору. Спочатку  пригадаємо правило (с.131), ділення на 10 і 100. Тренувальні завдання - № 858, 859, 862. Домашнє завдання -с.131, № 864, 865.
Я у світі - опрацювати теоретичний матеріал с.101-103."Що буде, якщо..." Тестування"Які правопорушення скоїли казкові герої"
1.Казка "Дюймовочка".Який злочин  учинили проти Дюймовочки окремі персонажі казки?
а)шахрайство;        б)убивство;       в)розбій;
2.Який злочин учинив Кощій Безсмертний проти Василиси Прекрасної?
а)шахрайство;   б)викрадення;    в)розбій;     г)хуліганство;
3.Чи порушив Буратіно закон своїм небажанням учитися?
а)ні;         б)так;      в)це його особиста справа;
4.Який злочин учинила Снігова Королева?
а)хуліганство;    б)шахрайство;    в)розбій;       г)викрадення;
5.Хто з тварин у казці "Колобок" учинив найннебезпечніший злочин?
а)Вовк;   б)Лисиця;   в)Ведмідь;     г)Слон;
6.Казка "Вовк і семеро козенят". Який злочин учинив вовк?
а)хуліганство;   б)шахрайство;     в)викрадення.
                                                                                                    

                                                      07.04.
                                                    Літературне читання - Сьогодні ми почнемо знайомство з творчістю українського письменника Євгена Гуцала, який учитиме нас знаходити загадки у навколишньому світі.
Біографічна довідка: — Понад тридцять років творчості Євгена Гуцала — це поєднання яскравого літературного таланту і синівської любові до України. Визначальними рисами його характеру були дитяча вразливість душі, доброта, порядність, відсутність заздрості до інших літераторів.
Євген Гуцало народився 14 січня 1937 р. на Вінниччині в сім'ї вчителя. Дитячі роки майбутнього письменника припали на воєнні та голодні повоєнні роки. Як відомо, дитячі враження — найсильніші, і зберігаються вони в пам'яті назавжди.
Писати почав рано, ще навчаючись у школі. Це були вірші про мальовничий край — Поділля. Ця частина України між Південним Бугом і Дніпром назавжди залишилася для письменника тим куточком батьківщини, куди він повертався думкою і серцем, звідки черпав натхнення.
Особливе місце у творчості Євгена Гуцала посідали діти. Син учителів, сам за фахом учитель, письменник дуже тонко відчував чистий світ дитинства, коли мала людина дошукується відповідей на силу-силенну запитань. Він сам углядається у світ дитячими очима, бачить його загадковим, чистим, люблячим чи жорстоким і немилосердним. Але в серці письменника живе дитяча віра в те, що добра на землі більше, а світ створений так, що завжди знайдеться хтось, хто допоможе.
За цю віру, за душевність, за любов до людей вдумливий читач цінує творчість Євгена Гуцала, адже його твори змушують замислитись над життям, над його таємницями, над його світлими і темними проявами, над його одвічним чаром і його одвічною складністю.

Опрацюйте статтю про письменника (с.142). Які книжки створив митець для дітей?
Працюємо з оповіданням "Прелюдія весни" (с.143-145).
-Які картини уявили, читаючи оповідання?
-Які почуття воно у вас викликало?
-Чим особливий прочитаний тобою твір?
Домашнє завдання -читати оповідання і намалювати ілюстрації до загадок.
Математика- працюємо на сторінці 130. Закріплюємо вивчений матеріал. Виконати самостійну роботу -с.130 №849,854 (для оцінювання) Домашнє завдання -с.130, №856.
Природознавство - Заповідні території рідного краю.(с.138-141).Прочитайте статтю, перегляньте відео;https://www.youtube.com/watch?v=uKNrXAMomtI
Виконайте тести:
 1.Людині потрібно зберігати:         
   а)рослини       б) всю природу        в)тварин 
2.Заповідники - це...
   а)водойми, які захищаються людьми;
   б)своєрідні "історичні музеї"природи;
   в)ділянки суходолу, де охороняються тварини.
3.Скільки заповідників в Україні:
   а)більше 10       б)більше 30          в)більше 20
4.У заповідниках дозволяється;
    а)полювати на тварин;    б)гратися з тваринами   в)фотографувати тварин.
5.Заповідник "Асканія-Нова" знаходиться:
    а) в Миколаївській області;
    б) в Києві
    в) в Херсонській області
6.Що з переліченого займає найбільшу територію заповідника "Асканія-Нова":
    а)степи      б) озера      в)ліси
7.Хто не мешкає в заповіднику "Асканія-Нова":
    а)зебри      б)крокодили        в)гадюки
8.Навіщо люди створюють заповідники?
    а)щоб дивитись на тварин;
    б)це прибутково;
    в)щоб зберегти природу.                               
                                                       06.04.
Літературне читання -сторінка 141-142, працюємо над оповіданням М.Трублаїні "Шоколад боцмана". Прочитайте і визначте послідовність подій:
   Домашнє завдання - скласти продовження оповідання за малюнком (с.141) і надіслати для перевірки.                                
Українська мова - родові закінчення прикметників. Для виконання вправ допоможуть правила на сторінці 134 (опрацюйте їх).Виконати вправу 322, списати і позначити закінчення, допоможе таблиця: 
  Домашнє завдання - вправа 324, сторінка 135,знайти і записати 2 загадки про фрукти, підкреслити прикметники. Вивчити правило.
Математика -закріплюємо ділення круглого числа на кругле способом добору(с.128-129). Виконайте завдання:

Самостійно виконати №841,842,с.129. Розгляньте задачу 844,с.129, два способи розв'язання ( ми працювали з такими задачами). Домашнє завдання -с.129, №846,847.  
Запрошую на навчання за дистанційною формою.
  Карантин - це не канікули, тому працюємо!
   Письмові завдання виконуємо в зошитах. Дату теж записуєте. Відправляйте завдання, які виконали на viber. 
                     13.03.
Природознавтво - самостійно опрацювати матеріал с.123-125. Практичне завдання: виліпи декілька їстівних і отруйних грибів.Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=cz1Ky_KQlUk

Літературне читання - с.124-125 виразно читати вірш. Спробуй найти в тексті загадку і намалюй відгадку.
Українська мова - с.124-125,впр.299 скласти речення. 
Математика - самостійно опрацювати ділення суми на число, виконати №759,760.
                     16.03.

Літературне читання - с.125-128 виразне читання, вивчити вірш. Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=fiOTxG38MzY

Українська мова - згадати про пряме і переносне значення слів. Виконати вправу 303.
Математика - с.120, №768,769.(задачу двома способами).
                       17.03.
Літературне читання - с.129-131, знайти цікаву інформацію про горобців.
Математика - с.121, №776,778.

Природознавство - с.126-129, знати визначення (віруси і бактеріїї).Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=Oe0J6MWdOVw

                          18.03.
Літературне читання - с.132-133,скласти оповідання "Зустріч Мишка із сорокою навесні".
Українська мова - повторити правила про синоніми і антоніми. Виконати завдання по картках. Домашнє завдання - вправа 306 дібрати з довідки синоніми.


 Математика - с.122, №781,783.

Я у світі - готуємо проект "Славетні українці". Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=shCCNl6kJd8 


                        20.03.
Природознавство - с.129-131,поміркуй , навіщо треба охороняти рослини і тварин. Тести:7 запитань
Запитання 1
Що таке бактерії?

найбільші організми на Землі

 найменші організми на Землі

 круглі організми
Запитання 2
Що означає слово "бактерія?"
"паличка"

 "галочка"

 "кулька"
Запитання 3
Чим живляться бактерії?
іншими бактеріями

 за допомогою світла, як і рослини

 рештками рослин і тварин
Запитання 4
Чи всі бактерії хвороботворні?
так

ні
Запитання 5
Віруси - це
різновид росли

 різновид бактерій

 окрема група організмів
Запитання 6
Де живуть віруси?
в організмах

 поза організмами

 скрізь
Запитання 7
Які за розміром віруси?
більші за бактерії

 менші за бактерії

 такі ж, як і бактерії
Літературне читання - с.134-136, визначити тему твору.
Українська мова - с.129.знайти і записати 3 загадки про квіти. Підкреслити у них прикметники.Виконати тести:6 запитань
Запитання 1
Вказати прикметники, вжиті у переносному значенні
Золотий годинник
 Золотий характер

 Золоті прикраси

 Золоті ворота
Запитання 2
Обрати рядок, в якому лише прикметники
 Квіткова,калинка, роботящий, ясне

 Квітне, дівоче, розумні, добрий

 Спокійний, важке,далекі, хоробра

 Дивний ,диво, дивуватися, диван
Запитання 3
Оберіть рядок, в якому прикметники вжиті в одині
Спокійні, великі, багата, розумна, квіткове

 Рибний, високий, беручка,вербне, міцна

 Святкова, світлі, барвисте, далека, вірний

 Довгий, потішна, квітуча, сумні
Запитання 4
Оберіть словосполучення, вжите у переносному значенні
Легкий шлях

 Гостре лезо

 Глибокі печери

 Тепле пальто
Запитання 5
Оберіть словосполучення, вжите у прямому значенні
Глибокі думки

 Тепле слово

 Гостре слово

 Легкий вантаж
Запитання 6
Який прикметник потрібно вставити у речення
Ходить мороз на дворі по ..... оборі.
Високій     широкій        далекій       світлій

Математика - с.123, № 795,797.
                        23.03.
Літературне читання - позакласне читання, прочитати оповідання про бережливе ставлення до природи.
Українська мова -с.130.впр.312 скласти текст-опис використовуючи прикметники і записати.

Математика - с.124 № 803,805
Запрошую на відеоуроки!

На 11 каналі для учнів 3-х та 4-х класів розпочато трансляцію відеоуроків.
Також трансляція відбувається онлайн на YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
 Трансляція уроків здійснюватиметься з 23.03.2020 (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50.
                    24.03.
Літературне читання -Всеволод Нестайко "Просто Олесь друг". с.136-139.

                   

Читати оповідання, скласти розповідь про те, хто такий справжній друг.

Природознавство- с.131-134 Червона книга України. Переглянути презентаціюhttps://drive.google.com/file/d/1T8hZ0jLxl3l7IAlM77E3DtRPVRcUaYMb/view?usp=sharing. Виконати тести: 

Запитання 1

Червона книга України - це...

А)офіційний документ про сучасний стан рослин і тварин



 Б)художня книга



 В)пізнавальний журнал

Запитання 2

Червону книгу було створено...

А)в1970 році



 Б)в 1980 році



 В)в 1982 році

Запитання 3

Червоний колір- сигнал...

А)попередження



 Б)обережності



 В)небезпеки

Запитання 4

Відомості про види рослин і тварин, що зникають, друкують на...

 А)зелених аркушах



 Б)червоних аркушах

Математика - с.125 ділення трицифрового числа на одноцифрове (розгляньте два способи ділення у підручнику). На закріплення виконайте №811-814. Домашнє завдання №816, 817.(задачу можна записати виразом).


                             25.03.
Літературне читання-  оповідання Миколи Трублаїні.Ми працювали з творами цього письменника.
Читаємо оповідання "Яшка і Машка". Даємо відповіді:
Українська мова - змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками. Пригадайте правило, як змінюються іменники за родами ( сторінка 111).
Якщо пригадали то виконайте завдання у зошиті:

Виконайте вправу 315, сторінка 131(за зразком). Домашнє завдання - впр.316, с.131. Допоможуть при виконанні завдань підказки - таблиці, зверніть на них увагу.


Математика - ділення круглого числа на кругле с.126. завдання №818-827. При виконанні завдань допоможуть підказки в підручнику і в таблицях:
При виконанні задачі №823, с.126 пригадайте як знаходити величини.

26.03.
Природознавство -Заповідники. Ботанічні сади. Опрацювати с.134-137.Переглянути відео:    https://www.youtube.com/watch?v=4wKFDYuMtDQ




Домашнє завдання; прочитати, переглянути відео, дати відповіді на запитання.

Основи здоров'я - безпека на дорозі. Переглянути відео:https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs
                                                      27.03.

Літературне читання - продовжуємо працювати з оповіданнями Миколи Трублаїні. Трішки цікавої інформації: Біля берегів Африки, Америки і Європи живуть величезні раки – омари. Європейський омар буває завдовжки до 50 см і масою 11 кг. Американський омар – завдовжки до 60 см, масою до 15 кг. На передній парі ходильних ніг омара знаходяться потужні клешні. Одна з них сильніша – дробляча, інша – ріжуча.Європейський омар зустрічається в Чорному морі на скелястих і галькових грунтах на глибині 30-80 м. Удень омар ховається серед каменів, а вночі полює на молюсків, черв’яків, креветок та інших морських безхребетних. Зростає він повільно, досягаючи статевої зрілості тільки на шостому році. Самка відкладає (на черевні ніжки) близько 32 тисяч ікринок, з яких через рік виходять личинки,що плавають. 
Домашнє завдання - читати оповідання, скласти текст - міркування "Чим цікавий омар".
Українська мова -закріплюємо вивчений матеріал. Працюємо на сторінці 132-133. Для виконання вправ перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ 
Виконуєте вправи 318-320, с.132-133.
Математика - ділення круглих чисел. Працюємо на сторінці 127, теоретичний матеріал, як можна ділити круглі числа ( способом добору).
Якщо зрозуміли виконайте №831,832 за зразком. Задачу №837 виконати за короткою умовою:
          3 альбом. - 15грн
           ?алюбом.- 30грн
Самостійна робота : с.128 №836, 835 ( виконати і надіслатиі).




1 коментар: